Offline Silon

*
  • ***
  • 102
  • +8/-0
Aktualizacja rotacji map
« dnia: Październik 24, 2015, 13:01 »
Pewnie wielu na to czekało, pozwoliłem sobie dzisiaj zaktualizować rotację map. Wygląda ona tak:

AmbushTDM
BacklotTDM
BroadcastSD
DistrictTDM
CrossfireTDM
CrashSD
ShipmentTDM
VacantTDM
StrikeSD
BroadcastTDM
CrashTDM
CrossfireSD
KillhouseTDM
VacantSD

Offline `iw3mp.exe®

*
  • *****
  • 713
  • +4/-2
  • `iw3mp.exe will never stopped working
    • Grupa ProtoZone
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2015, 13:01 »
Super ale gdzie Chinatown :)

`iw3mp.exe will never stopped working

Offline PZ#VasT

*
  • *****
  • 379
  • +6/-0
  • "Carpe diem" ~ Horacy
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2015, 14:02 »
Jak dla mnie przydałby się jeszcze Backlot SD , no i zamieniłbym ten Ambush na Chinatown TDM.

Offline Farien

*
  • ***
  • 39
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2015, 15:03 »
Można by jeszcze dodać Wet Work Sabotaż, albo Bloc sd i Pipeline sd, albo po prostu tdm te mapki :)

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 28, 2016, 22:10 »
Rotacja map na serwie wymaga aktualizacji.

Jak można to niech ktoś wrzuci tutaj aktualną rotację i razem postaramy się ją zmodyfikować :)

Offline PG.Tomek

*
  • ***
  • 307
  • +1/-1
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 28, 2016, 23:11 »
Zdecydowanie wymaga ;)
co Crash snow to trzeba zmieiać mapę, a poza tym już sniegu ni ma ;P

ZgONEK

*
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 29, 2016, 06:06 »
Ja tam lubie crasha snow ;d i chce się nagrać dobrze bo następnym razem dopiero pod koniec roku na niej pogram  :D a tak poważnie to jakiś tam mały lifting rotacji można zrobić.

Offline Tendo

*
  • Cescus
  • *****
  • 303
  • +2/-1
  • Keep on dancing!
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 29, 2016, 12:12 »
przede wszystkim (nie wiem czy to jest spowodowane) zeby nie bylo ze gramy backlota a dwie mapy pozniej jest znowu backlot. podobnie widuje czasem inne mapy ktore sie czasem, a czasem nie, powtarzaja po jednej/dwoch innych.
no i wywalic chinatown bo jest kijowe (5 ostatnich razow jakie widzialem ostatnio ze china sie zaladowala to 4 razy maprotate byl) i crash snow tez wywalic (swieta sie skonczyly, a ta mapa nic nie oferuje w stosunku do zwyklego crasha, oprocz kamperow w trawie, ktorych w tych ciemnosciach niesposob czasem wypatrzyc
I am nimble as I'm quick and how you die is my next trick

Offline Drewnov

*
  • *****
  • 365
  • +6/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 29, 2016, 17:05 »
crash_snow usuniety...czeka tylko na restart serwa

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 29, 2016, 20:08 »
Lepiej późno jak wcale :D Aktualna rotacje ktoś może zapodać? :)

Offline PEETER

*
  • ***
  • 58
  • +2/-1
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 09, 2016, 17:05 »
Witam.. dzisiaj wchodzac na Wasz serwer, "nadzialem" sie na mape Overgrown, od razu wyszedlem, bo bylo za malo graczy, a mapa, badz co badz wielka. Mysle sobie, wyjde, przeczekam i wejde znow. Wchodze po 20 minutach, a tu zalacza sie chinatown, patrzac na wchodzacych i wychodzacych, jest to lokacja, ktora rowniez nie przyciaga. Gram na niej chwile, wpisuje komende "nextmap", a tu wyswietla sie broadcast.. nie mam nic do tej mapy, ale jezeli jest maksymalnie 6,7 graczy na serwerze, to gra staje sie nudna, dlaczego? Odpowiedz jest prosta, trzeba sie dlugo naszukac, zeby kogokolwiek zabic. Podobnie sprawa wyglada, z overgrown'em. Mozecie sie nie zgodzic i w ogole zignorowac ten post, ale dla dobra serwera i frekwencji, proponuje zmienic rotacje, tak, by byly w niej mapy, bardziej zrownowazone, uniwersalne i przede wszystkim popularne. W 6,7 graczy, np. taki backlot, czy tez crash bedzie lepszy do gry niz mapy, ktore wymienilem na poczatku mojego posta. Btw. dopiero jak serwer na dobre sie rozkreci i ludzie beda walic, do niego drzwiami i oknami, wtedy mozna by bylo wprowadzac stopniowo wieksze mapy, moze rowniez dla urozmaicenia ustawiac je admin, kiedy bedzie na serwerze w momencie gdy bedzie gralo sporo ludzi. Jest godzina 17:18 i troche przykro siedziec samemu i czekac, az ktos przyjdzie, warto zrobic, cos by zachecic jeszcze bardziej graczy do gry i ich utrzymac na serwerze. Pozdrawiam.

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 10, 2016, 19:07 »
PEETER tak to jest z mapami, które jednych przyciągają na serwer a innym odechciewa się grać, jaka by nie była rotacja to każdemu nie dogodzisz.
Jak jest mało ludzi na serwie i duże mapy to faktycznie można się nabiegać za fragami, jednak w jednej chwili jest kilka osób a za parę minut może już być kilkanaście, nie ustawisz tak rotacji żeby mapy zmieniały się proporcjonalnie wielkością do aktualnej ilości osób na serwie, może to zrobić jedynie manualnie admin, który będzie akurat na serwie.
Moim zdaniem rotacja powinna być powiększona, dodatkowo dwie mapy i powrót do trybu SD, 2xTDM, 1xSD, 2xTDM, 1xSD...

Offline Drewnov

*
  • *****
  • 365
  • +6/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 10, 2016, 19:07 »
najlepsze rozwiazanie wywalic pipeline, overgrown, broadcast i włączać je jak bedzie wiecej ludu z reki. Wtedy serwer zacznie zyć.

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 10, 2016, 20:08 »
najlepsze rozwiazanie wywalic pipeline, overgrown, broadcast i włączać je jak bedzie wiecej ludu z reki. Wtedy serwer zacznie zyć.

Tak i zostawmy tylko SRASZ z BAKLOTEM na zmianę :D

Offline Tendo

*
  • Cescus
  • *****
  • 303
  • +2/-1
  • Keep on dancing!
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 10, 2016, 21:09 »
mysle ze nie mozna w zadna strone przesadzac ;p pipeline'a faktycznie mozna by wywalic, ewentualnie overgrowna ale do broadcasta juz nie ma sensu mysle sie zabierac
I am nimble as I'm quick and how you die is my next trick