Chyba aktualna rotacja na serwie podana do wiadomości w tym temacie...
http://proto.zone/index.php?topic=202.msg1456#msg1456backlot TDM
strike TDM
crash TDM
crossfire SD
overgrown TDM
vacant TDM
carentan TDM
crash SD
broadcast TDM
crossfire TDM
showdown TDM
strike SD
backlot TDM
strike TDM
vacant TDM
crash SD
citystreets TDM
backlot TDM
crossfire TDM
vacant SD
crash TDM
strike TDM
broadcast TDM
backlot SD
citystreets TDM
overgrown TDM
Znalazłem takie oto minusy tej rotacji:
BACKLOT TDM X 3 + zbyt blisko od siebie w rotacji, w jednym miejscu dzielą oba TDM tylko 4 mapy a SD od TDM tylko 2
STRIKE TDM X 3 + to samo co wyżej tylko że SD od TDM dzieli tylko jedna mapa
OVERGROWN TDM X 2 + oba TDM dzielą tylko 4 mapy
CITYSTREETS TDM X 2 + między drugim a pierwszym TDM dzieli aż 17 pozycji
CRASH SD X 2
Ogólnie moim zdaniem granie po dwa, trzy razy TDM tych w/w map plus BROADCAST X 2 i VACANT X 2 jest niepotrzebne.
W rotacji wystarczy dać po jednym razie TDM i ewentualnie dla zachowania stałego układu TDM/SD dorzucić po drugim TDM na jednej czy dwóch mapach. Zamiast tych powielanych map w trybie TDM możemy zmniejszyć odstępy między SD i TDM, tak jak w tej rotacji co zaproponowałem. Kolejnym wyjściem jest zastąpienie TDM innym trybem ale to już temat rzeka i nie na te czasy...
W tej nowej ewentualnej rotacji jest tylko dodatkowo AMBUSH w TDM i SD, co nie stanowi takiego zaskoczenia dla wszystkich jak BLOC, który uważam może się sprawdzić i warto zaryzykować, jak nie to równie dobrze taką pozycję można zastąpić kolejną niestandardową mapą.
Tylko dwie dodatkowe mapy, zmniejszona ilość TDM i jeden więcej SD. Czy to są aż takie drastyczne zmiany raczej nie uważam, bardziej jestem zdania że aktualna rotacja wymaga korekty i lekkiego ubarwienia.