Offline KaNa

*
  • ****
  • 285
  • +2/-0
  • Miasto zła sławą owiane
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 26, 2016, 00:12 »
Nadal chińskie wek bog lepsze
Od miasta do miasta po zwycięstwo i basta

Offline spectrum

*
  • ***
  • 138
  • +3/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 26, 2016, 17:05 »
popieram first'a taka rotacja to coś pięknego:D

Offline PZ#VasT

*
  • *****
  • 379
  • +6/-0
  • "Carpe diem" ~ Horacy
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 27, 2016, 12:12 »
VACANT TDM
STRIKE TDM
AMBUSH SD
BACKLOT TDM
CHINATOWN TDM
CROSSFIRE SD
DISTRICT TDM
CRASH TDM
VACANT SD
BROADCAST TDM
DOWNPOUR/CREEK? TDM
STRIKE SD
BOG/DOWNPOUR? TDM
CROSSFIRE TDM
BACKLOT SD
SHOWNDOWN TDM
AMBUSH TDM
CRASH SD
PIPELINE TDM
OVERGROWN TDM
DISTRICT SD

Tylko nie Creek/Downpour ! ( tak nie zmieniam swojej "śpiewki" od lat ). Dalej utrzymuję , że takie mapy nie powinny się pojawiać na protku !  ;) Co do Bog , po wyłączeniu Heli ta mapa może stać się w jakimś stopniu "grywalna" , więc można by ją dla testów wrzucić. I jestem ZA. A za tą pierwszą parę wstawiłbym wspomniany Bloc i można wrzucać ! Reszta ok ;)
Mógłbym się jeszcze przyczepić do tego Ambush... No ale niech już będzie ;p

Offline PZ#Jeregor

*
  • Pro gejmer over 9999 :)
  • *****
  • 357
  • +3/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 11, 2016, 17:05 »
Może czas na aktualizacje rotacji?? Moje propozycja :
backlot TDM
showdown TDM
crossfire SD
citystreet TDM
bloc TDM
vacant TDM 
crash SD
strike TDM
broadcast TDM
crossfire TDM
backlot SD
vacant TDM 
crash TDM
strike TDM
citystreet SD
broadcast TDM
backlot TDM
crossfire TDM

ambush SAB-HQ Mapa ta bedzie wystepować raz na ~7 godzin wiec bedzie dalo się przeżyc a zawsze to jakaś atrakcja
bloc TDM   
vacant TDM

broadcast SD
strike TDM
bog TDM ta też :)
crash TDM
ambush SD


« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2016, 17:05 wysłana przez jeregor »

Offline PG.Tomek

*
  • ***
  • 307
  • +1/-1
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 11, 2016, 17:05 »
wciąż nie widze overgrowna. skoro 3x strike na tdm, to raz moze to byc over. rozumiem że nie lubisz overa, ale skoro dodawać 2x bloc, bog i ambush sd&sab to wystepujacego raz overa mozna zostawic. "Raz na 7 godz da się przeżyć"

Offline PZ#Jeregor

*
  • Pro gejmer over 9999 :)
  • *****
  • 357
  • +3/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 11, 2016, 18:06 »
po prostu zamieniłem over i china na inne mapki przy nastepnej zmianie rotacji można je wrzucić jeszcze raz :)

Offline Ellis

*
  • ***
  • 41
  • +0/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 11, 2016, 18:06 »
Rzeczywiście zamiast bloc dać over, no i nie jestem przekonana do bog :D
I believe in yesterday

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 11, 2016, 18:06 »
Jere brak VACANT SD jest nie wybaczalny :D

Moja propozycja nowej rotacji już jest omawiana w innym dziale na forum ;)

VACANT TDM
STRIKE TDM
CROSSFIRE SD
BACKLOT TDM
CRASH TDM
AMBUSH SD
DISTRICT TDM
CHINATOWN TDM
VACANT SD
CROSSFIRE TDM
BLOC TDM
STRIKE SD
CRASH TDM
BROADCAST TDM
BACKLOT SD
SHOWNDOWN TDM
AMBUSH TDM
DISTRICT SD
CROSSFIRE TDM
OVERGROWN TDM
CRASH SD

Układ rotacji 2XTDM, 1XSD, 2XTDM...

Offline Tendo

*
  • Cescus
  • *****
  • 303
  • +2/-1
  • Keep on dancing!
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 11, 2016, 19:07 »
to ja powtorze to co pisalem gdzie indziej
rotacja jest dobra jaka jest, jesli juz cos dodawac to tylko ambusha
I am nimble as I'm quick and how you die is my next trick

Offline xAZOTx

*
  • ***
  • 654
  • +7/-2
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 11, 2016, 22:10 »
Widzę, że dyskutują tu głównie admini, ale też się wypowiem. Tak jak wspomniał Tendo jest wszystko gicio, tylko dodać Ambusha. A ja bym jeszcze wywalił Chine i byłoby super.
Jak to jest, że za 30 zł nie załatwisz nic, a za pół litra wszystko?

Offline tesior

*
  • ***
  • 438
  • +2/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #40 dnia: Maja 11, 2016, 22:10 »
Popieram AZOTa i Tendo, jest spoko. Może jedynie odwrócić kolejność, bo czasem nie trzeba pytać co next :D Ambusch jak dla mnie spoko (chętnie spróbowałbym SAB-HQ, bom dziewic w tychże), ale jak na bog wejdziemy w 20 osób to będzie masakra, rzeź niewiniątek :P Co do Bloc.. dobra mapa, tylko camp, camp, camp.. A overek jest spoko miód, jeśli nie ma nadmiaru snajperów ;)
Semper fidelis.

Offline spectrum

*
  • ***
  • 138
  • +3/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #41 dnia: Maja 11, 2016, 22:10 »
ambush sd i tdm potrzebny i bloc moze byc tdm

Offline xAZOTx

*
  • ***
  • 654
  • +7/-2
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #42 dnia: Maja 11, 2016, 23:11 »
Tu jeszcze się odwołam do wypowiedzi Tesiora. Bog to nawet dobra mapa, ale tak do dziesięciu osób, potem jest masakra. Więc zamiast boga dać bloc, moim zdaniem mapa świetna na sd.
Jak to jest, że za 30 zł nie załatwisz nic, a za pół litra wszystko?

Offline firstTOfight

*
  • *****
  • 102
  • +1/-0
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #43 dnia: Maja 12, 2016, 09:09 »
Chyba aktualna rotacja na serwie podana do wiadomości w tym temacie...

http://proto.zone/index.php?topic=202.msg1456#msg1456

backlot TDM
strike TDM 
crash TDM
crossfire SD
overgrown TDM
vacant TDM
carentan  TDM
crash SD
broadcast TDM
crossfire TDM
showdown TDM
strike SD
backlot TDM
strike TDM
vacant TDM
crash SD
citystreets TDM
backlot TDM
crossfire TDM
vacant SD
crash TDM
strike TDM
broadcast TDM
backlot SD
citystreets TDM
overgrown TDM

Znalazłem takie oto minusy tej rotacji:

BACKLOT TDM X 3 + zbyt blisko od siebie w rotacji, w jednym miejscu dzielą oba TDM tylko 4 mapy a SD od TDM tylko 2
STRIKE TDM X 3 + to samo co wyżej tylko że SD od TDM dzieli tylko jedna mapa
OVERGROWN TDM X 2 + oba TDM dzielą tylko 4 mapy
CITYSTREETS TDM X 2 + między drugim a pierwszym TDM dzieli aż 17 pozycji
CRASH SD X 2

Ogólnie moim zdaniem granie po dwa, trzy razy TDM tych w/w map plus BROADCAST X 2 i VACANT X 2  jest niepotrzebne.
W rotacji wystarczy dać po jednym razie TDM i ewentualnie dla zachowania stałego układu TDM/SD dorzucić po drugim TDM na jednej czy dwóch mapach. Zamiast tych powielanych map w trybie TDM możemy zmniejszyć odstępy między SD i TDM, tak jak w tej rotacji co zaproponowałem. Kolejnym wyjściem jest zastąpienie TDM innym trybem ale to już temat rzeka i nie na te czasy...

W tej nowej ewentualnej rotacji jest tylko dodatkowo AMBUSH w TDM i SD, co nie stanowi takiego zaskoczenia dla wszystkich jak BLOC, który uważam może się sprawdzić i warto zaryzykować, jak nie to równie dobrze taką pozycję można zastąpić kolejną niestandardową mapą.
Tylko dwie dodatkowe mapy, zmniejszona ilość TDM i jeden więcej SD. Czy to są aż takie drastyczne zmiany raczej nie uważam, bardziej jestem zdania że aktualna rotacja wymaga korekty i lekkiego ubarwienia.

Offline PZ#VasT

*
  • *****
  • 379
  • +6/-0
  • "Carpe diem" ~ Horacy
Odp: Aktualizacja rotacji map
« Odpowiedź #44 dnia: Maja 12, 2016, 13:01 »
Jako, że dział, w którym się poprzednio wypowiedziałem odnośnie tej rotacji widzą tylko nieliczni to pozwolę sobie skopiować to samo tutaj ;)


Znalazłem takie oto minusy tej rotacji:
BACKLOT TDM X 3 + zbyt blisko od siebie w rotacji, w jednym miejscu dzielą oba TDM tylko 4 mapy a SD od TDM tylko 2
STRIKE TDM X 3 + to samo co wyżej tylko że SD od TDM dzieli tylko jedna mapa
OVERGROWN TDM X 2 + oba TDM dzielą tylko 4 mapy
CITYSTREETS TDM X 2 + między drugim a pierwszym TDM dzieli aż 17 pozycji
CRASH SD X 2

Ogólnie moim zdaniem granie po dwa, trzy razy TDM tych w/w map plus BROADCAST X 2 i VACANT X 2  jest niepotrzebne.
W rotacji wystarczy dać po jednym razie TDM i ewentualnie dla zachowania stałego układu TDM/SD dorzucić po drugim TDM na jednej czy dwóch mapach. Zamiast tych powielanych map w trybie TDM możemy zmniejszyć odstępy między SD i TDM, tak jak w tej rotacji co zaproponowałem.

Tutaj się z Tobą zgodzę. W szczególności jeśli chodzi o minusy dotyczące Strike ( który co nie wbije na serwer to zawsze męczy mnie tym TDM'em ) - jest go zdecydowanie za dużo. Strike TDM x1 by wystarczył. Następnie, jak dla mnie Overgrown w ogóle nie powinien się znajdować w rotacji tymczasem jest AŻ 2 razy i to jeszcze w TDM... ( uważam, że na tej mapie powinno się grać tylko SD   :-\ ). Co do District tak samo jak w przypadku Strike wystarczyłby X1. No i Backlot... Mapa lubiana jednak jeśli jest ponad 15 osób i jakiś team zdecydowanie przeważa to własciwie nie da się na niej grać. Także też proponowałbym zmniejszyć ilość tej mapy chociażby do X2 TDM.
Jedyny minus, z którym nie zgodzę się z fTf to jest ten dotyczący Crash SD ;) Chyba najchętniej grana mapa SD, wydaję mi się, że też najbardziej lubiana bez względu na tryb. Także powinno zostać jak jest X2.

Resztę popieram ( tą zacytowaną  8) ).